Oldalak

2012. június 15., péntek

Marci házasodna...

huncut kiskirályfi házasodna...
A mai nap elég nehezen indult. Marci a szokásos kérdéssel indított:
- Hol van Apa?
- Dolgozik kicsim.
- Mért mondod folyton ezt?!?
- Ne haragudj rám, nem én tehetek róla.
- Menj inkább a Katához, én nem fogadlak örömbe! Hadd aludjak inkább.

Öltöztetem át az oviban, egyszer csak átölel és azt mondja:
- Anya, én téged foglak feleségül venni.
- Nem engem, majd valami szép kislányt találsz magadnak.
- Igen, egy aranyhajú királylányt, aki tündér. És majd mondom neki, hogy építs házat! 

Akik nem "tapasztalják" Marcit napi szinten, azokat rendre megdöbbenti a beszédstílusával. Köszönet Dalmának, hogy ezeket lejegyezte:

Marci énekeli a Kiskarácsony, nagykarácsonyt:
- Tanultam Anyától ezt az éneket.
Dalma:
- De biztos nem most, mert már nincs is Karácsony.
- Nem, én csak énekelgetem egyfolytában, mert ez egy nagyon szép énekhanghullám.

Mézeskalácsokról beszélget Dalma és Marci:
- Én is ettem már mézeskalácsot. Csillag alakút, szívecskés alakút...
- És melyik volt a legfinomabb?
- Mindegyik a legfinomabb ízén volt tálalva.


ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Egyik legújabb Marciság-kedvencem: "Gyere, futkoss velem egy kicsit"-szólt a 89 éves Juliskamamának kedveskedve. Na, meg azt csípem, amikor a telefonbeszélgetést szabotálja, ha Anyuéknál van. "Mama, ne a Bözsével beszélj, mert már rég a pudinggal kéne foglalkoznunk!":)

    VálaszTörlés
  2. Igen, ismerős... Velem se beszélget, ha Anyuéknál van. A háttérben kiabál, hogy: jól érzem magam a mamáéknál, még nem megyek haza, mert még sok dolgom van itt! :D

    VálaszTörlés