Oldalak

2012. június 25., hétfő

UFO-k a kertemben

Avagy a késő esti kertészkedés izgalmai


Mozgalmas napjaink vannak mostanában: házassági évforduló, Marci szülinap... Így tegnap és tegnapelőtt is este 9 óra körül jutottam ki a kertbe öntözni. Sajnos nem csak én voltam aktív, hanem különböző azonosítatlan repülő objektumok rovarok is,
mert egyszer csak azt éreztem, hogy valami a könyökemen landol. Odanéztem, csak annyit láttam, hogy nagy és fekete, már sikítottam is egy hatalmasat. Ebből a sokkhatásból még magamhoz se tértem, amikor hatalmas burrogással elzúgott valami a fülem mellett. Valószínűleg szarvasbogár lehetett, mert pár napja már volt vele egy nulladik típusú találkozásom. Akkor nappal gyomlálgatttam gyanútlanul, amikor a kerti kesztyűn keresztül is éreztem, hogy valami ráharapott az ujjamra. Egy harcias szarvasbogár-menyecske állt velem szemközt és próbált roppant félelmetesnek tűnni. 
A tegnapelőtt esti szarvasbogár-attack után a fejem felett röpködő denevér már egész megnyugtató látvány volt. Tőlük legalább nem félek, a róluk terjengő rosszindulatú pletykák ellenére sem. :)
Tegnap este már sokkal pozitívabb élményeim voltak. Megint találkoztam a harcibogárral, de most már nem rémültem tőle félholtra. Próbáltam megértetni vele, hogy bármi hasonlóságot vél is felfedezni köztem és egy tölgyfa között, nem vagyok az, úgyhogy legyen szíves ne használjon leszállópályának és főleg ne rágcsáljon meg. Csak reménykedem, hogy megértette...
Volt egy meglepetés vendégem is: egy szentjánosbogár. Valamikor gyerekkoromban láttam utoljára, annyira megörültem neki! :)
A tanulságokat azért levontam:
1.: Egyre bogarasabb vagyok.
2.: Kész szerencse, hogy nincsenek vizelettartási gondjaim, mert egy ilyen esti támadás esetén máris kész a baj. :)

Az elmúlt 3 hét virágai képekben:

csatavirág

sokkal később nyílik, mint a tarka levelű tesója

balkáni harangvirág

díszhagyma

ilyen volt a hegyikörte, amikor kezdett érni

azóta már meg is ettük :)

gyöngyvessző

nagy kedvencem: pillangóvirág

gigalevendula

dísznapraforgó

margaréta

porcsinrózsa- mifelénk kukacvirágnak hívják :)

kövirózsa

amarillisz / Hippeastrum
ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Ó, milyen sok szép lila virágod van! Amúgy, ha Te UFO-láttál szürkületben, képzeld, a szomszédok mit láthattak vasárnap délután, fényes nappal!!! ( Kíváncsibbak kedvéért elárulom: arcfestékkel kifestett gyerekek és felnőttek kavalkádját, többek között egy kissé túlméretes és túlkoros Törpillát szerény személyemben...)

    VálaszTörlés
  2. Törpilláról nem készült kép a mi gépünkkel. Nektek van? Akkor kérnék. :)

    VálaszTörlés